Horizon GO
Otázka a odpovede
- Jednoduchý návod pre prihlásenie do Horizon GO
- Ako môžem zmeniť rodičovský PIN kód pre rodičovskú kontrolu?
- Na koľkých zariadeniach je možné sledovať programy súčasne?
- Ktoré služby od UPC potrebujem aby som mohol využívať službu Horizon Go?
- Ktoré živé televízne kanály môžem sledovať cez aplikáciu Horizon Go?
- Ktoré zariadenia podporujú Horizon Go pre Android TV?
- Ktoré verzie operačného systému a webových prehliadačov podporujú aplikáciu Horizon GO?
- Prečo mi Google Play nedovoľuje vykonať inštaláciu aplikácie Horizon Go?
- Prečo aplikácia žiada o povolenie pri inštalácii na Google Play?
- Prečo mi nefunguje stream živých televíznych kanálov?
- Prečo mi nefunguje streaming na mojom rootovanom (nelegálny software) zariadení
- Prečo nemôžem sledovať vysielanie napríklad vo vlaku cez Wi-Fi/3G?
- Prejavia sa zmeny v nastaveniach na všetkých zariadeniach?
- Ako môžem zmeniť jazykové nastavenia aplikácie Horizon Go?
- Dajú sa zariadenia zabezpečiť pomocou nastavenia rodičovskej kontroly?
- Ako sa používa 'rodičovská kontrola'?
- Zariadenie mi ponúka len malé rozlíšenie 480p?
- Ako si zmením rozlíšenie na XIAOMI MI BOXe, resp. STRONG LEAP – S1 boxe?
- Xiaomi MI BOX mi seká, čo mám robiť
- Prečo sa mi Xiaomi MI BOX vypína?
- Kde môžem sledovať programy prostredníctvom Horizon Go?
- Prečo mi prišla faktúra, keď mám prvý mesiac zadarmo?
- Keď zruším službu do prvého mesiaca musím vám platiť faktúru?
- Odkedy mi bude služba účtovaná?