Ako sa zaregistrovať na účet mojeUPC

Pre využívanie MojeUPC, prípadne iných produktov ako HBO GO alebo Horizon GO je dôležité zaregistrovať si MojeUPC účet. Tu nájdete jednoduchý návod ako na to:

 

Pre zaregistrovanie Vášho účtu Moje UPC je potrebné ísť na webovú stránku www.upc.sk/mojeupc

 

 

Následne budete vyzvaný na zadanie Vášho Čísla účtu - VS a Priezviska. Tieto údaje nájdete na Vašej faktúre alebo zmluve.

 

 

STE FIRMA? Máte IČO? Ste zákazník UPC biznis služieb? 
Registrujte sa tu!

 

 

Následne budete vyzvaný na zadanie Vášho Čísla účtu - VS a IČO. Tieto údaje nájdete na Vašej faktúre alebo zmluve.

 

 

Taktiež prejdite overením Captcha – Nie som Robot – vyberiete 2 obrázky (viď obr.) a kliknite na POKRAČOVAŤ

 

 

Budete vyzvaný na zadanie prihlasovacieho mena – meno uživateľa a hesla.

 

 

- Do položky Meno - Zadajte Vaše krstné meno pre online komunikáciu, ktoré bude tiež zobrazené v stave prihlásenia na našich stránkach. Môžete ho kedykoľvek zmeniť v sekcii Môj profil v mojeUPC

 
- Do položky Zvoliť meno užívateľa (email) – Vyberte emailovú adresu ako Vaše užívateľské meno. Je nutné, aby ste mali k tejto adrese prístup pre dokončenie registrácie. Pole sme pre Vás predvyplnili. Môžete ho ale kedykoľvek upraviť.
 

- Do položky Heslo zadajte Vami zvolené heslo, ktoré budete do budúcnosti využívať pre prihlásenie do MojeUPC.
 

Pre heslo platia tieto pravidlá:

 

 

  • Musí obsahovať od 8 do 64 znakov
  • Musí obsahovať aspoň jedno veľké písmeno
  • Musí obsahovať aspoň jedno malé písmeno
  • Musí obsahovať aspoň jedno číslo
  • Nesmie obsahovať tri za sebou opakujúce sa znaky ani čísla
  • Nesmie obsahovať medzery

 
- Taktiež budete vyzvaný na zadanie Bezpečnostnej otázky a odpovede, dátumu narodenia a mobilného telefónneho čísla. Tieto údaje viete použiť do budúcna, ak zabudnete Vaše heslo.

 

 

Následne Vám bude zaslaný mail na Vami zadanú emailovú adresu v položke Zvoliť meno užívateľa (email)

 

 

Tento verifikačný (overovací) mail má expiráciu 7 dní

 

 

Po úspešnej registrácii Vám príde informačný mail

 

 

Ak ste neklikli na verifikačný – overovací email vo Vašej emailovej schránke alebo ste zle zadali položku Zvoliť meno užívateľa (email), opakujte prosím proces registrácie opätovne.