Prevedenie
služieb
Sitynet do UPC
Vďaka spojeniu vám môžeme prinášať rozšírené a inovatívne služby tak, aby ste boli maximálne spokojní. Nemusíte mať žiadne obavy, nič sa pre vás nemení.
Milí zákazníci Sitynet-u,
od 1. 3. 2021 sú služby Sitynet-u prevedené do spoločnosti UPC. Spoločnosť UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o. sa týmto stáva vaším novým poskytovateľom služieb.
Vaše služby a ceny služieb ostávajú nezmenené a môžete ich využívať tak, ako ste boli do teraz zvyknutí. Z vašej strany nie je nutná žiadna aktivita, všetko zariadime za vás.
Ponuka služieb Sitynet sa nemení
V nadchádzajúcom období pripravujeme modernizáciu siete,
vďaka ktorej budete môcť využívať rozšírené služby elektronických komunikácií.
O všetkom vás budeme priebežne informovať.
MINI
Káblové pripojenie | 20/2 Mbit/s |
WIFI pripojenie | 10/1 Mbit/s |
Mesačný poplatok | 6,90 € |
ŠTANDARD
Káblové pripojenie | 30/4 Mbit/s |
WIFI pripojenie | 15/2 Mbit/s |
Mesačný poplatok | 9,90 € |
EXTRA
Káblové pripojenie | 40/6 Mbit/s |
WIFI pripojenie | 20/3 Mbit/s |
Mesačný poplatok | 12,90 € |
INTERNETOVÁ TELEVÍZIA HORIZON TV OD UPC
Doobjednajte si k svojmu internetu aj internetovú televíziu Horizon TV
a sledujte obľúbené programy všade tam,
kde máte pripojenie na internet.
SK+CZ stanice
a balík programov na výber
SMART
51 TV staníc
37 v HD
5,90 €
mesačne
Najsledovanejšie
TV stanice
HAPPY
112 TV staníc
62 v HD
9,90 €
mesačne
KONTAKTUJTE NÁS
Chcete si objednať služby, vyriešiť technický problém alebo máte iné otázky?
Neváhajte nás kontaktovať, radi vám pomôžeme.
stredisko Ružomberok
Mostová 2208/4
034 01 Ružomberok
Otváracie hodiny | |
---|---|
Pondelok | 08:30 - 15:30 |
Utorok | 08:30 - 15:30 |
Streda | 10:00 - 17:30 |
Štvrtok | 08:30 - 15:30 |
Piatok | 08:30 - 15:30 |
Sobota | zatvorené |
Nedeľa | zatvorené |
Obedňajšia prestávka: 11:30 - 12:30
.
Otázky a odpovede
ČO TO ZNAMENÁ PRE ZÁKAZNÍKOV SITYNET?
Dohoda medzi uvedenými spoločnosťami bola uzatvorená s cieľom pokračovať v poskytovaní internetových služieb, ako aj v záujme vytvorenia podmienok na modernizáciu siete, ktorá umožní poskytovanie rozšírených, inovatívnych služieb elektronických komunikácií. Pre zákazníka sa nič nemení a môže naďalej využívať aktuálne služby.
BUDE SA MENIŤ CENA INTRENETOVÝCH SLUŽIEB?
Nie, cena za služby internetového pripojenia ostáva aj po zmene poskytovateľa bez zmeny.
KOHO MÁ ZÁKAZNÍK OD 1. MARCA KONTAKTOVAŤ V PRÍPADE TECHNICKÝCH PROBLÉMOV S INTERNETOM, OBJEDNANIA SLUŽIEB ČI INÝCH OTÁZOK?
Kontaktné údaje ostávajú nezmenené. V takýchto prípadoch treba kontaktovať Zákaznícku linku - tel. číslo 0907 600 554, každý pracovný deň od 9:00 do 17:00 hod.
MENÍ SA SÍDLO ZÁKAZNÍCKEHO STREDISKA V RUŽOMBERKU
Nie. zákaznícke stredisko ostáva bez zmeny. Zákazníci môžu navštíviť zákaznícke stredisko na Mostovej 4 v Ružomberku, každý pracovný deň od 9:00 do 15:00 hod. (obedňajšia prestávka od 11:30 do 12:30 hod.).
BUDE SA ZVYŠOVAŤ RÝCHLOSŤ INTERNETU?
Nový poskytovateľ služieb, spoločnosť UPC BROADBAND SLOVAKIA, pripravuje modernizáciu siete, ktorá v nadchádzajúcom období umožní poskytovanie rozšírených, inovatívnych služieb elektronických komunikácií. Spoločnosť UPC bude priebežne informovať zákazníkov o termínoch a ďalších podrobnostiach.